Παράδοση Τώρα

Παράδοση την Ίδια Ημέρα – Η Επιχειρηματική Ευκαιρία για την Επιχείρησή σας

Η αυθημερόν παράδοση είναι τελευταία η μεγαλύτερη πρόκληση στον κλάδο της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Ειδικά σε σχέση με τις εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου αυτή η πρακτική έχει καταστεί σημαντικό μέρος ενός στρατηγικού μακροπρόθεσμου σχεδίου στις παραδόσεις από εταιρείες όπως οι Walmart, Amazon, eBay, οι οποίες τη βλέπουν ως τρόπο βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών τους.

Πρακτικά, η παράδοση την ίδια ημέρα καταργεί το δίλημμα του πελάτη να πραγματοποιήσει την αγορά στο διαδίκτυο ή να επισκεφτεί ένα φυσικό κατάστημα διότι ο πελάτης έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί το προϊόν που αγοράστηκε αμέσως ή σχεδόν αμέσως από το ηλεκτρονικό εμπόριο.

Το σημαντικό ερωτήματα που προκύπτει στα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι ποιο πραγματικά είναι το όφελος σε σχέση με τα κόστη που προκύπτουν από την παράδοση την ίδια ημέρα.

H αυθημερόν παράδοση εκ των πραγμάτων έχει ακριβότερο κόστος από την κλασική παράδοση της επόμενης ημέρας. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό το κόστος που προκύπτει.

Η μετατροπή της εφοδιαστικής αλυσίδας ώστε να πραγματοποιηθεί η αυθημερόν παράδοση είναι ίσως το μεγαλύτερο πρόσθετο κόστος που πρέπει να επωμιστεί το ηλεκτρονικό κατάστημα, ένας πραγματικός πονοκέφαλος για τους logistics Managers.

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή:

Η ικανοποίηση σήμερα των αναγκών και της συμπεριφοράς των πελατών γίνεται μία από τις κύριες προκλήσεις για κάθε Manager της εφοδιαστικής αλυσίδας, ειδικά όταν πρόκειται για το τελικό στάδιο των παραδόσων.

Οι παραδόσεις της ίδιας ημέρας, μιας νύχτας, μιας ώρας θα γίνουν στάνταρ με τον χρόνο και θα ευθυγραμμιστούν με την άμεση ικανοποίηση της εμπειρίας αγορών.

Η πολυπλοκότητα στην προετοιμασία, διαχείριση και εκπλήρωση κάθε παραγγελίας μέσα σε λίγες ώρες μπορεί να είναι πρόβλημα.

Η χρήση λύσεων λογισμικού που ευθυγραμμίζονται με αυτήν τη διαδικασία είναι απολύτως απαραιτητη. Ωστόσο,  η προσαρμογή των λειτουργιών της εφοδιαστικής αλυσίδας για παράδοσεις την ίδια ημέρα έχει υψηλό κόστος.

Οι υψηλοί όγκοι απαιτήσεων μπορούν να δημιουργήσουν προβλήματα στη λειτουργικότητα της εφοδιαστικής αλυσίδας εάν τα πράγματα δε σχεδιαστούν σωστά.

Κατά τον μετασχηματισμό αυτόν απαιτείται εκτεταμένη επένδυση, και μπορεί να κλιμακωθεί εάν δεν υλοποιηθεί σωστά.

Σε αυτήν την περιπτώση, αυτό θα  έχει άμεσο αντίκτυπο στην αποτελεσματικότητα του επιχειρησιακού σχεδιασμού και στον τρόπο επεξεργασίας κάθε παραγγελίας, ομαδοποίησης παραγγελιών ανά περιοχή παράδοσης, προγραμματισμού χρόνων φόρτωσης ή βελτιστοποίησης διαδρομών.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι μικρές και μεσαίες εταιρείες, όπου ο αριθμός των ημερήσιων παραγγελιών μπορεί να μην είναι πολύ υψηλός, δεν ήταν μέχρι σήμερα τόσο οικονομικά αποδοτικό να εφαρμοστεί μια στρατηγική αποστολής την ίδια ημέρα.

Ενας αλλος παράγοντας που τα ηλεκτρονικά καταστήματα είναι δυσταχτικά να προχωρήσουν σε αυτό το εγχείρημα είναι ότι παρόλο που η αγορά παράδοσης της ίδιας ημέρας αναπτύσσεται εκθετικά, εξακολουθεί να υπάρχει απροθυμία πληρωμής υψηλότερων τιμών ανά παράδοση.

Σύμφωνα με μια έρευνα της Booz & Company για περισσότερους από 1.000 αγοραστές στο διαδίκτυο στις Ηνωμένες Πολιτείες, «σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες στην έρευνα δήλωσαν ότι δεν ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν οποιαδήποτε αμοιβή για παράδοση και μόνο το 10% δήλωσε ότι θα πληρώσει 10$ ή περισσότερα για την παράδοση της ίδιας ημέρας.»

Η έρευνα αναφέρει επίσης ότι το 60% των αγοραστών στο διαδίκτυο πραγματοποιούν τις παραγγελίες τους μετά τις εργάσιμες ώρες – μετά τις 17:00, που μπορούν να δημιουργήσουν ένα τεράστιο πρόβλημα συμφόρησης για οποιοδήποτε επιχειρησιακό  σχεδιασμό που αντιστοιχεί στην παράδοση της ίδιας ημέρας.

Οι εταιρείες ηλεκτρονικού εμπορίου, χωρίς τους σωστούς συνεργάτες διανομής,  αδυνατούν  να ξεπεράσουν αυτήν την κατάσταση χωρίς απώλεια  στην ποιότητα των υπηρεσιών τους  ή κερδών τους.

Παρόλο αυτά, οι παράδοσεις την ίδια ημέρα είναι  μονόδρομος για την επιβίωση του ηλεκτρονικού εμπορίου μελλοντικά.

Εάν ξεκινήσει η εφαρμογή της σήμερα αποτελεί ευκαιρία. Εξάλλου το μέλλον για τον θαυμάσιο κόσμο του ίντερνετ είναι σήμερα.

Ξεκινήστε λοιπόν σήμερα κάνοντας τη διαφορά αρπάζοντας την ευκαιρία!

Βεβαιωθείτε ότι ξεκινάτε κάνοντας μικρά βήματα αρχικά, ώστε να μπορείτε να δοκιμάσετε και να μάθετε τι λειτουργεί για τον οργανισμό σας. Αυτά τα μαθήματα θα είναι η διαφορά μεταξύ κερδών και ζημιών μέσα στα επόμενα  χρόνια.

Επίσης, βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε τον σωστό τύπο τεχνολογίας για την πραγματοποίηση της παράδοσης την ίδια ημέρα και φυσικά τον σωστό συνεργάτη διανομέα.

Ενώ η Amazon μπορεί να κοιτάζει drones, μην αισθάνεστε πιεσμένοι να κοιτάξετε πέρα ​​από την τρέχουσα κατάσταση λειτουργίας της εταιρείας σας.

Ξεκινήστε με μικρότερες προσδοκίες δίνοντας τη δυνατότητα στον πελάτη σας την επιλογή και κάντε βήματα στην προσαρμογή των διαδικασιών και της τεχνολογίας σας για να μειώσετε τους χρόνους παράδοσης σε βάθος χρόνου.

Βεβαιωθήτε ότι ο συνεργάτης σας, που θα αναλάβει τις παραδόσεις έχει την απαραίτητη υποδομή και εμπειρία να το κάνει σωστά γιατί όλο το αποτέλεσμα θα κριθεί τη στιγμή της πετυχημένης παράδοσης στον χώρο του πελάτη σας.

Επιλέξτε συνεργάτη που θα είναι  ευέλικτος ώστε να προσαρμοστεί στο οργανωτικό σχήμα της εφοδιαστικής αλυσίδας σας εύκολα και εύστοχα.

Επενδύεις και περιμένεις…

Η αυθημερόν παράδοση είναι μία επένδυση  που χρειάζεται αρχικά χρήμα και κόπο.Τα θετικά αποτελέσματα θα φανούν λίγο αργότερα όταν θα υιοθετηθούν από τον τελικό καταναλωτή.

Είναι όμως μονόδρομος για την τελική επικράτηση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Το να είστε φθηνότερος δεν είναι η λύση διότι δε θα είστε για πάντα.

Το να προσπαθείτε να είστε φθηνότερος είναι η πλέον καταστροφική στρατηγική και για εσάς  και γενικότερα για την αγορά που δραστηριοποιήστε.

Η συμμετοχή σας σε πλατφόρμες που  συγκρίνουν τις τιμές ίδιων προιόντων με τα άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα σας καθιστούν ανώνυμους και αφαιρούν κάθε χαρακτηρικτηριστικό σας πλεονέκτημα.

Καταργούν διαχρονικά και ακυρώνουν την προσωπικότητα και όλα όσα ξοδέψατε και ξοδεύετε για να κτίσετε και να διατηρήσετε τη φήμη του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.

Η αυθημερόν παράδοση ακυρώνει ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει το φυσικό κατάστημα σε σχέση με το δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα.

Σας κάνει ανταγωνιστικότερο γιατί ο τελικός καταναλωτής έχει την απόλυτη θετική εμπειρία χωρίς να χάσει πολύτιμο χρόνο να επισκεφτεί το φυσικό κατάστημα.

Σας κάνει επίσης να ξεχωρίσετε από τα άλλα ηλεκτρονικά καταστήματα που παραδοσιακά κάποια στιγμή θα «παραδώσουν», βασανίζοντας τον καταναλωτή με ανούσια μηνύματα sms και email περιγράφοντας την ατέλειωτη πορεία της αποστολής του προϊόντος που αγόρασε μέχρι και την παραλαβή του.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο συνεχίζει να κερδίζει τη δυναμική γενιά των millenials, μια αγορά που αναμένεται να δαπανήσει 1,4 τρισεκατομμύρια δολάρια ετησίως μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, η οποία προβλέπεται να αντιπροσωπεύει το 30% των συνολικών λιανικών πωλήσεων.

Οι προσπάθειες μάρκετινγκ και εφοδιαστικής αλυσίδας πρέπει να δείχνουν προς τη δημιουργία λύσεων, που να ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των Milennials, καθώς θα είναι η μελλοντική μαζική αγορά και πιθανότατα καθορίζουν τάσεις για τις επόμενες γενιές.

Όπως αναφέρει η ερευνητής τάσεων Future Laboratory, Victoria Buchanan, «αυτό που πραγματικά οδηγεί σε αυτό είναι η ανάγκη για άμεση ικανοποίηση, η οποία πραγματικά βρίσκει ακροατές στη γενιά των Millenials.

Ακόμη και όταν παραγγέλνουν διαδικτυακά, eπιθυμούν την αμεσότητα. Οι Millennials έχουν διπλάσιες πιθανότητες να ψωνίσουν online εάν τα παραλάβουν την ίδια ημέρα και το 46% θα πληρώσει και υψηλότερη τιμή γι αυτό.»

Ακόμη περισσότερο, η ερευνητική υπηρεσία BI Intelligence του Business Insider αναφέρει «το ενδιαφέρον των καταναλωτών για παράδοση την ίδια ημέρα είναι ήδη αρκετά υψηλό.

Τέσσερις στους 10 Αμερικανούς αγοραστές δήλωσαν ότι θα χρησιμοποιούσαν παράδοση την ίδια ημέρα εάν δεν είχαν χρόνο να πάνε στο κατάστημα και ένας στους τέσσερις αγοραστές είπε ότι θα σκεφτόταν να εγκαταλείψει ένα ηλεκτρονικό καλάθι αγορών εάν η παράδοση την ίδια ημέρα δεν ήταν επιλογή.»

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΩΡΑ είναι ο μόνος δρόμος για το αύριο στο ηλεκτρονικό εμπόριο!

Προετοιμάστε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα σήμερα για να είστε ο ισχυρός παίκτης αύριο…

Πιστέψετε και επενδύσετε στο μοναδικό τρόπο αλλαγής, που θα σας ατσαλώσει στη δίνη του ανταγωνισμού!